2017-11-23

Przygoda zaczyna się od: Kupiłeś…

Ponieważ nasz pies jest owczarkiem (zdaje się niemieckim) i ponieważ ta rasa psów ma problemy żołądkowe (i nie tylko) w pakiecie, musieliśmy usunąć z domu wszystkie dywany. Nie dało się ich w kółko prać i czyścić z rzygów i sraczek naszego milusińskiego. I tak cud żeśmy nie zachorowali na jakiego gronkowca czy inną... cholerę.

Goła podłoga to dla psa już nie to samo. Dywanik jednak imitował trawę i warunki naturalne, najlepsze dla toalety. No, ale pies na skłonności wrodzone nic poradzić nie mógł, Biedak. Nadal, wracając czasem z pracy i szkół, zastaje rodzina najpierw smród niemiłosierny, a potem kałuże całe odchodów różnej maści.

Wpadła tedy Rodzicielka na pomysł, który genialnym się jeszcze nie okazał, ale może tak się stać zaiste. Odnalazła kobieta w sieci informację i zakupiła... kuwetę dla psa.

(Nie bez przyczyny nie podano wyżej imienia psa marki owczarek, żeby mu wstydu w sieci nie przysparzać, zarówno tą wstydliwą przypadłością, a dodatkowo zaopatrzeniem w – jakby nie patrzeć – koci atrybut. Nie podanie imienia rzeczonego wydaje się w tej chwili jak najbardziej humanitarne.)

W każdym razie kuweta została zakupiona i w tym momencie zaczyna się przygoda, która opisana zostanie w przytoczonych mailach.

Dane wrażliwe usunięte lub zastąpione wielokropkami.
Firmę nazwano SPRZEDAWCĄ.
---

14.11.2017 (ja)
Dzień dobry,
Zakupiłam kuwetę dla psa i podkłady do niej.
Kuweta o wymiarach 60 x 90 cm i podkłady o takich samych rozmiarach.
Jakby się coś nie zgadzało to proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie
---

17.11.2017 (ja)
Witam,
Zakupiłam kuwetę wraz z podkładami. Niestety otrzymałam nie ten wymiar.
Zamiast 60x90 cm, dostałam 60x60 cm.
Nie będę jej wysyłać, gdyż jest to dla mnie bardzo problematyczne.
Proszę o informację czy możecie mi zwrócić różnicę?
---

17.11.2017 (SPRZEDAWCA)
Witam.
Serdecznie przepraszamy za pomyłkę osoby pakującej.
Proszę o zdjęcie otrzymanego produktu, aby udokumentować reklamację.
Proszę się nie martwić, sprawa zostanie wyjaśniona.
Pozdrawiam
---

17.11.2017 (ja)
Wysyłam zdjęcie. 
(załącznik)
---

20.11.2017 (SPRZEDAWCA)
Witam,
dziękuję bardzo za zdjęcie. Jeszcze raz przepraszam. Zlecamy wysyłkę prawidłowych mat do Pani. Na kiedy mozemy zlecic odbiór od Pani?
Pozdrawiam serdecznie
---

20.11.2017 (SPRZEDAWCA)
Witaj,
Informujemy, że zamówienie zostało zrealizowane i przekazane do odbioru przez przewoźnika.

Twoja paczka zawiera następujące przedmioty:
REKLAMACJA-----------60x90 ------KUWETA…
Sposób dostawy: ....
Nr przesyłki: …
Link do śledzenia przesyłki: https://inpost....

Wszystkie informacje związane z Państwa zamówieniem, w tym przebieg jego realizacji, można sprawdzić pod adresem: http://.....

Wiadomość generowana automatycznie, prosimy nie odpowiadać. Preferowany kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie zamówienia.

Pozdrawiamy
---

20.11.2017 (ja)
A poprzednio pisałam ze nie będę jej wysyłać. I ze chcę zwrot nadpłaty.
Trzeba się obudzić. Zima się dopiero zaczęła 😉
---

20.11.2017 (SPRZEDAWCA)
Pani Rodzicielko,
koleżanka mi pomagała w obsłudze maili i szczerze przyznam, że to moja wina, bo nie doczytałam. 😉Przepraszam.
Oczywiście proszę podać nam nr konta. wysyłka wstrzymana.

Pozdrawiam serdecznie
---

20.11.2017 (ja)
Numer konta 74 63837 4383 929…..
​Nie ma problemu.
---

21.11.2017 (SPRZEDAWCA)
Witam,
dziękuję. Dane przekazuję do działu księgowości.
Pozdrawiam serdecznie
---

21.11.2017 (InPost)

Witaj!
Użytkownik firma SPRZEDAWCA wysłał do Ciebie paczkę kurierską InPost. Jej numer to…
---

12:37, 22.11.2017 (kurier)
Rozmowy telefoniczne:

- Dzień dobry, będzie ktoś w domu. Tu kurier.
- Tak, ktoś powinien być.
- Ale dzwonie i nie otwiera.
- Ok oddzwonię.

- Tata? Jesteś w domu?
- No.
- A kurier dzwoni, że cie nie ma.
- No dobra, jestem w OBI.
- I co?
- Ej, a to nie jest ta paczka od SPRZEDAWCY?
- … yyy ...

- Halo? Kurier? Czy to jest paczka od SPRZEDAWCY?
- Tak.
- To ja jej nie odbieram, niech pan nie dostarcza.
- Ok.
---

13:15, 22.11.2017 (ja)
Witam,
Dziękuję serdecznie za przesłanie jednak przesyłki, pomimo że ustaliliśmy, że będzie tylko zwrot nadpłaty, a Pani zapewniła mnie, że przesyłka wycofana.
Informuję, że nie odebrałam przesyłki i wraca ona do Państwa.
---

18:09, 22.11.2017 (kurier)
Rozmowa telefoniczna:

- Dzień dobry.
- Dzień dobry.
- Tu firma InPost. Czy będzie pani w domu w godzinach 19-22?
- Tak.
- Dostarczymy przesyłkę.
- Ok... A InPost to nie paczkomat?
- Nie. Ta jest na adres.

(Do głowy by mi nie przyszło… Wtedy czekałam jeszcze na inną paczkę!!!)
---

18:54, 22.11.2017 (kurier)
- Dobry wieczór.
- Tak?
- yyyyy… bo pani powiedziała, że będzie w domu 19-22, a mi kurier mówi, że pani odmówiła przyjęcia paczki.
- Od SPRZEDAWCY ta paczka?
- No.
- To nie, nie odbieram.
---

22.11.2017 (SPRZEDAWCA)
Pani Rodzicielko,
Jak widac nie tylko ja zaspałam, ale również pracownik magazynu....
Przepraszam za kłopot i dziękuję za uczciwość

Pozdrawiam serdecznie,
---

22.11.2017 (SPRZEDAWCA)
Witaj Rodzicielko!
Informujemy, że zleciliśmy do działu księgowości zwrot gotówki do zamówienia nr XXXXX
Środki powinny zostać zwrócone na konto w przeciągu 1-2 dni roboczych
Zapraszamy ponownie do naszego sklepu SPRZEDAWCY.
Wszystkie informacje związane z Państwa zamówieniem, w tym historię, można sprawdzić pod adresem: http://.............
Wiadomość generowana automatycznie, prosimy nie odpowiadać. Preferowany kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie zamówienia.
Pozdrawiamy
---


(Boję się co oznacza ZWROT GOTÓWKI DO ZAMÓWIENIA… bo w sumie do zwrotu byłoby jakieś 4 złote...)

*     *     *

Jest i ciąg dalszy.
23.11.2017
Na konto wpłynęło 10 zł.
---

15.50, 23.11.2107 (InPost)

Rozmowa telefoniczna
- Dzień dobrYYyy!! Chcielibyśmy dostarczyć pani przesyłeczkę dzisiaj. O której moż...
- Od SPRZEDAWCY?
- Zaraz... tak.
- A to dziękuję. Nie przyjmuję przesyłki. Proszę odesłać. Do widzenia,


The End... ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz