2007-09-09

Najlepsza głupia dziewczyna

MSS: Mamooo... wiesz kto się we mnie podkochuje?
R: ???
MSS: Arleta... Ona przyszła dzisiaj do mnie i zapytała: Kubaaaaa, z kim idziesz na randkę? A ja powiedziałem: Z nikim, idę po Adriana... A ona znowu: Ale z kim masz randkę? Pffff hehehe... myślała, że powiem: Z tobą...... ja bym się nigdy z nią nie umówił, nigdy... ble...
R: Dlaczego nie? Nie lubisz jej?
MSS: Nie. Ona jest okropna.
R: Dlaczego okropna?
MSS: Noooo... taka.... za słodka.
R: Heehehehe... a ty jakie dziewczyny lubisz?
MSS: Ja? Ja lubię takie nerwowe... i niespokojne. Jak Ada.
R: Oooooo... i co mi jeszcze powiesz o dziewczynach?
MSS: No lubię jak dziewczyna ma pieska, albo inne zwierzę... Bo wtedy takie dziewczyny są ładne.
R: Acha... a ja myślałam, że takie dziewczyny są opiekuńcze, bo opiekują się zwierzakami.
MSS: No też.... I lubię takie blondynki. Z jasną skórą. I bez pryszczy. A włosy muszą mieć takie proste. I taka właśnie jest Ada.
R: ...
MSS: Dziewczyna musi być elegancka... i głupia.
R: Głupia.
MSS: Noooo... taka wesoła. Tak się musi śmiać. Tak głupio.
R: Hmmmm...
MSS: No i musi się bronić.
R: Bronić?
MSS: Nooo... tak wiesz, tak patrzeć musi dziko... dziewczyna musi być szalona, a nie taka słodka... bo ja jestem dziki... łaaaa...


* * *
10 min później w sklepie, śmiertelna powaga.

MSS: Mamooo... kupisz mi słodycza????? Bo mi spadł poziom cukru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz