2008-05-14

Luźne gadki

Posłyszana rozmowa Młodszego Skorpiona Sztabowego z kolegą:

(…)

MSS: A ja to normalnie oglądałem taki film co był taki straszny, to był taki HOLLOR, co był normalnie od 16 lat normalnie i ja go oglądałem i tam takiemu gostkowi urwało głowe i ręce i nogi, i wszystko mu urwało i ja się potem tak bałem… ale krótko…

K: No a ja oglądałem taki film gdzie był taki gostek co go normalnie zapakowali w taki koc i worek i normalnie taki prezencik z niego zrobili i oni normalnie nie zauważyli, że on był nieżywy i on zgnił tam w środku i normalne wszędzie chodziły robaki. Fuuuj.

MSS: A mój dziadek to normalnie jadł kiedyś zupe z pokrzyw. Fuuuj.

K: Może następnym razem zje zupe z much i paznokci heheheheehe...

MSS: Ej a ja to tak normalnie jestem lunatykiem bo kiedyś jak się obudziłem nocy to sobie zobaczyłem że śpie w fotelu… no ja nie wiem co ja jadłem, że tak potem chodzę po mieszkaniu w nocy.

(…)

Normalnie niejedna dorosła rozmowa nie jest tak ciekawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz